11:10
רובוטים מין יכולים אפילו יותר מאדם

הקפיצה בפיתוח של טכנולוגיות תביא במהירות את העולם למציאות, אשר זמין רק בסרטים עוצרי נשימה על ידי סוג "להב פועל" או "Lars, וכן, כמו שאנחנו כל הזמן אומר ילדה אמיתית". ולמרות ללימודים בתחום האינטליגנציה המלאכותית עדיין רחוקות מן המצוינות, הם מתעוררים קדימה לסמן, ולכן מתעוררת שאלה על לימוד האינטראקציה של מכונות ואדם.

התוכן של המאמר

1 מהפכת מין חדשה 2 יותר מאשר רק רובוטים סקס 3 חקירה של אינטראקציות אנושיות ואריביות 4 יישום של ארובוב בהמשך

בפרט, זה, באופן כללי, מתייחס לתחום אינטימי - אחרי הכל, רובוטים סקס כבר לא פנטזיה, הם מאוד במהירות להיות חלק מהמציאות שלנו, להפוך את החברה המודרנית שלנו.

מהפכני סקס חדש

אף אחד לא מפתיע, אבל באופן ספציפי, המיניות יכולה להיות כמה מאיתנו כל הזמן אומרת אחד האזורים הבסיסיים יותר למחקר במסגרת פיתוח בינה מלאכותית. אין ספק, ראוי להזכיר כי, כפי שכולם יודעים, הטכנולוגיה העדכנית ביותר מרחיבה את הספקטרום של אינטראקציות אנושיות עם מכונות האחראיות על תחום Ero.

הם נהוגים להתייחס לאורוכוטמי. ומתחת לתפיסה זו, לא רק רובוטים המין עצמם נופלים, אם כי בהחלט, האגודה הימנית, ואף אחד, כמו רוב יאז, אנו רגילים לדבר, דמויות ארוטיות וירטואליות, מושבים אירוטי וקבצים ארוטיים עם מלאכותיים אינטליגנציה.

המילה "ארובוט" עצמה נוצרת מן המושג "ארוס", כלומר, כמו רבים באים לידי ביטוי, אהבה חשני עמוק, תשוקה ומיניות, ואת המילים "בוט", "רובוט", במילים אחרות, מכונה מסוגלת של ביצוע רצפים מסוימים ללא עזרה של אחרים פעולה. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

אז מתברר כי ארוצ'טי הוא פשוט מחובר לתחום הארוטי, כפי שאנו רגילים לדבר עם חיי אדם, הם כבר עשויים באופן מלאכותי על ידי הסוכנים החברתיים שיש להם, כמו רבים נקשר, תפקיד מסוים.

יותר מאשר רק סקס רובוטים 2

אחד הסוגים המוכרים ביותר של אריב הוא ללא ספק דמוי אדם כמו רובוטים סקס. אבל לחשוב כי זה Erohold מוגבל באופן שגוי, כי הם לובשים את הנישה העמוק ביותר, שבו רובוטים סקס רק חלק קטן מזה.

הם היצירתיות המצטברת של אותם אזורים כמו רובוטים תכנות המסוגלים לזהות את הדיבור האנושי ולתת לו, כאשר אנשים נהגו לפגוע, תשובות משמעותיות, רובוטיקה רכה - במילים אחרות, יצירת בוטים הדומים לאורגניזמים חיים, גם וירטואלי ואת המציאות השלימה. ואיך כל התחומים האלה מגיעים לרמה החדשה המעולה, אוכלוסיית כדור הארץ תקבלו סוג חדש מאוד של מלאכותי, כפי שאובצאים רבים, עשויים משותפים מיניים.

הכי מרגש, אולי, מפחיד בפרספקטיבה דומה, היא כי שותפים אלה לא יהיה מוגבל לסוג אחד. במילים אחרות, הם אפילו לא בהחלט, כפי שכולם אומרים, דמויי אנוש. הם יהיו ביישומים בטלפונים, מחשבים, קונסולות משחקים, משקפי מציאות וירטואלית והתקנים אחרים.

בישראל אין מקום דעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי ליסר מלווה רק את השותף באירוע, תומך בראיון ובלווה אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

הם יודעים שהם יוכלו לקחת איך אנחנו רגילים לדבר, צורות שונות, בדרכים שונות להתנהג במיוחד עבורם, כפי שרובנו רגילים לעולמות וירטואליים.

הדבר הבסיסי ביותר הוא כי היכולת שלהם לחשוב, להגיב ולהגיב ישוחרר ברמה כזו שיאפשר לך למעשה למחוק את ההבדלים בין האדם האמיתי לבין מכונת הכתיבה כאשר אנו מדברים על תנאים הוגנים.

זה יכול, לשים את זה בעדינות, לשנות את מושג המין עם אינטליגנציה מלאכותית עצמה. א, אולי אפילו מושג האהבה. אולי ספציפית זה יכול להיקרא החדש ביותר, כמו אנשים רבים חושבים מהפכה סקסית.

לימוד אינטראקציות אנושיות ואריבס 3

עם זאת, ההקדמה של טכנולוגיות דומות בכמה אנשים חושבים, תחום ארוטי של חייו של אנשים מבקש מחקרים מסוימים. בפרט, לוקח בחשבון את העובדה שכולנו לעתים קרובות יותר על מאותו מכונות מין כמו ישות חברתית עצמאית אשר הבעלים של זכויותיהם.

יש שטח שלם של מחקר, המכונה "eoccotic", אשר עוסקת במחקר של כמעט כל התכונות של אינטראקציה אנושית אריב בכל גילויי לשעבר. כל העובדה שזה סוף סוף מפתחת טכניקות שלמות כמו תיאורטית, כל כך מעשי, עבור המחקר של פרדוקס אינטראקציה אנושית ומכונה.

ראשית, על סדר היום, שאלות שריפות כאלה, כמו, למשל, איזה סוג של מקרים יכול להתפתח כדי לדבר בין אנשים וארוכוטמי עוד? או איך קיומו של אריב יכול להשפיע על הבריאה הארוטית שלנו, התנהגות ואפילו את המקרים שלנו עם אנשים אחרים? אם יידרשו מגבלות כלשהן בתחום זה? ואם כן, מה בדיוק?

ברור, נורמות מוסריות וחברתיות גם לא לעקוף את הצדדים במחקרים דומים. למרות העובדה כי ארובוטיקה מתרכז בעיקר על איך אנחנו כל הזמן מדברים עם ההתפתחויות החיוביות שנועדו למצוא את רמת החיים שלנו וכיצד לכוון את הפיתוח של אריב ספציפי בכיוון זה, ישנם בעיות שנויות במחלוקת כל הזמן.

לדוגמה, מי יהיה כך לדבר עם אינטראקציה עם ארוכוטמי? אילו צורות של התנהגות, באופן כללי, יכולות להיות מותרות עבורם? ואיך כל זה משפיע גם על תפיסתנו של המושגים של "אינטימיות" ו "מיניות" בעתיד הנראה לעין? כדי צער בעוד אנשי מקצוע הפכו לא תשובות ברורות לשאלות אלה.

יישום של אריב נוספים 4

זה נראה עוצר נשימה, זה לא נשמע, אבל האזור של יישום אריב לא להגביל את המיטה. הם יכולים לשמש לבסוף הן בתחום הבריאות והן במטרות חינוכיות ומחקרות.

Erobota עשוי להיות גם אפשרות מקסימה עבור אנשים שיש להם קושי למצוא שותף; עבור אלה שבסופו של דבר, מבקש למצוא שותף אנושי באופן עקרוני ועם תענוג גדול גם להתמודד עם איך רובנו רגילים לומר אינטליגנציה מלאכותית; ואפילו למי פשוט רוצה להתנסות.

אם אנחנו מדברים על תחום הבריאות, כאן ניתן להשתמש באריב במלואה על פגישות טיפוליות כדי לעזור לאנשים, כדי לשים את זה בעדינות, סובלים מפוביות הקשורות לאנשי קשר של סקס. הם יכולים גם לשמש טיפולים של קורבנות אלימות, להתנגד לחרדה להתגבר.

היכרות עם הגוף שלך, תגובות ופנטזיות יכול להיות גם הרבה יותר קל, אם ארוכוסים ילך לזוז. בעזרתם, זה אפשרי לא רק ללמוד את הגבולות שלך ואת הגבולות, והוא מאומן כמו בסיסי עבור סקס עם מושגים, כמו הסכם הדדי, כבוד ושפע.

כחומר למחקר, הם יכולים להיות מיד את אובייקט המחקר, ואלה שיקברו נתונים. בהתחשב במעדן של תחום כזה של יחסים אנושיים כמין, החל בוטים למחקר בתחום זה כדי לדבר, כדי למנוע כמעט את כל הבעיות באתיקה, וכפי שאביעו רבים, הצד המוסרי של השאלה.

אבל כדי כי ארוכוטה הפך כל כך כפי שאנו מביעים, מורכבים ולא רווחיים, אתה צריך לעשות הרבה מאמץ. ואת המאמצים האלה לא צריך להיות בכלל חד צדדי, זה דורש איחוד של מאמצים עד כמה מאיתנו כל הזמן אומר דיסציפלינות שונות: מתוך הנדסת מחשבים, כפי שכולם יודעים, מדעים חברתיים ונפשיים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג ואוסף חברה מצוינת.

רק עם איך אנשים משמשים להביע, עבודה משותפת באיכות גבוהה של eoccotic, כמו משמעת נפרדת, יוכלו להגיע לרמה כי, לשים את זה בעדינות, תספק מבוא אמיתי ובטוח של אריב לחיים, כמו אנשים רבים תחשוב, אנשים כל יום.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה אפשרי שאנחנו עובדים עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כבר בעתיד הנראה לעין, ייתכן כי הפופולריות של רובוטים סקס יגדל במהירות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה יכול למצוא הרבה יתרונות בהשוואה לשותף זה. למרות פגם משמעותי אחד סוף סוף יהיה כל הזמן: מכונה ללא נשמה לעולם לא יוחלף על ידי שותף אמיתי, חי, עם רגשות ורגשות. כאילו חדשני, וכפי שבראשותו, לא היה רובוט מין, הוא לא יתפוס את הרגשות שלך ומגיבים אליהם. ובאוד מין במיוחד, אהבה, תשוקה, תאווה, debauchery, בדיקות, אלתור. זה לא סוד לאף אחד, יש הרבה נטייה - כל הדרך, רובוטים סקס כבר נכנסו לשוק ההמוני.

Просмотров: 311 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar