23:21
איך לנהוג באדם של גבר במיטה? אנו משתמשים במכה ונשיקות

אישה חולמת להיות סקס אלילה. נימפה מקסימה וסקסית, השותף הטוב ביותר שבחרת. היא משתוקקת יש תכונות כאלה מסוגל לנהוג משוגע במיטה.

התוכן של המאמר

1 18 דרכים להביא את זה מטורף

מין מגוונים ומין חמים, כמו מגנט וחסר את המאהבת שלו. בעוד מעשה מיני משעמם מגיע ודוחף נציגים של חיפוש חזק עבור שותף חדש. נשים חכמות רוצה להחזיק את התכונות של פילגש אידיאלי לקשור ולהתאהב בחור מועדף.

18 דרכים להפחית אותו mind18

נלהב

קודם כל, גברים רוצים לראות שותף פעיל עם אותם התלהבות מלאה. כאשר נערה תופסת מין, כמו טובה, שנשלחה על ידי המלכה של פשוט נפוץ, הבחור בהדרגה מאבד תשוקה מינית. הגברת הצעירה מחויבת להיות מוצגת בבחירות ובשמחה. אנתוסיאסם צבעים אישה. גבר נחמד כאשר שותף עצמה עם תשוקה עצומה הוא מפתה אותו ולוקח את החיזור שלו וללטף בלהט.

נציגי מין חזקים חווים ייזום ברגע בלתי-פעיל ביותר: מוקדם בבוקר, באמצע הלילה המאוחר. הנערה ישנה מתוקה וחזקה, והבחור מנענע את גופה בידיו, מתכוונת להיכנס לגוף הרצוי. במקרים כאלה, נשים froccate, להדוף handms תאווה ולהסתובב לצד אחר. לא רק לעתים נדירות "מוגן" מתקשורת מינית עם דמעות והצהרות. תחת ספק עמוק יש את העובדה כי גברת כזו יכולה לשמור ולהפוך את ראשו לשותף.

קול נקבה ארוטי

נשים - מפיצים. זמן מין חדש להפסיד נכס. קרבה סקסית ממשיך באווירה של שתיקה עמוקה או הצעה גופרית. מן החלק נראה כי אדם מזיין עם בובה גומי סקסית, או עם שותף אשר נרדם באופן בלתי צפוי. זה לא נכון.

נקבה קולית - כלי מפתה רב עוצמה שמטרתו להביא מטורף גבר במיטה. עם שימוש סביר, הוא נותן איש תענוג גדול. במהלך יחסי מין, חשוב ללחוש שותף חיבה מילים ומחמאות, עד כדי לכוון את מעשיו, גונח ומדבר על כמה תענוג למסור את הליטוף שלו.

הקדמה לגבר

תאריך אהבה תמיד קורה על תרחיש "כתוב". בתולה מפתה שולחת בתנוחה של רוד ריחני, מחכה לפעולות פעילות ועדינות על ידי הבחור. אחרי הכל, ההקדמה כל כך חשובה כדי לעורר את הנערה, ולהראות איך למרות זה בעיני שותף.

נשים שוכחות כי גברים גם רוצים להיות מפותתים ודרשו. הם לא פחות רצפה חלש צריך ללטף, חיבוקים, נשיקות ואהבה הודאות. להביא אדם משוגע במיטה, אתה צריך להשליך כל ספקות וללטף את גופו, הראש, הפנים, האוזניים, הצוואר ... גברים אוהבים נוגעים עדינים לא פחות מאשר השותפים שלהם.

לְהִתְכַּנֵס

האמת הישנה קובעת שגברים אוהבים עיניים. חשוב לראות שותף גוף עירום למחצה (או עירום לחלוטין), עיניה הזוהרות והספוגים הרטובים, מתפעלים ופנים יפים. עם זאת, הגברות, הם מיד למהר למתג, ברגע שהתאריך מתחיל לרכוש אופי אינטימי. בראשם, המחשבה היא מיד הבשלת כי השותף תבחין עכשיו קילוגרמים נוספים, צלוליטיס, עקומות רגל, או כתם לידה מגעיל על האפיפיור.

אל תדאג לביקורת זכרית. אם הגברת גורמת להתרגשות מינית מבחור, הוא לא יבחין כמה פגמים של הדמות או המראה. לכן, אתה יכול לעזוב בבטחה את החדר מואר וליהנות מבט בוער ונלהב של השותף שלך.

מפתה פעיל

פילגש פסיבית אפילו מול האישה האהובה מוקדם או מאוחר מעצבן. גבר רוצה לראות פעילות וחזרה שותפים. יש צורך להשליך את כל הקומפלקסים, עצלות ולפזרות. ללטף ולנשק הבחור האהוב שלך הוא לא פחות נעים מאשר מקבל עדין לגעת בתגובה. אתה יכול לפתות את הבחור, לשנות תפקידים ולתת להירגע שותף, הגשמת "מפקד".

שיחה קסם

תאריך אהבה חשוב למלא את רגעי הגל. גברים מעריכים לא רק מראה יפה, אלא גם תקשורת מעניינת עם אישה. האכלה מאוהבת בערעור וחוכמה של הנערה, הבחור הוא הדוק במשך זמן רב קשרים ל Ne. אפשרי לנצח. תקשורת היא בעלת חשיבות רבה עבור שותפים. כדי ליהנות מהאדם, אתה צריך להראות כנה ופעיל תשומת לב לדבריו. לעתים קרובות נשים מנסים להראות את עצמם עם הטוב ביותר צדדים ולעשות כמה טעויות:

הספינה יתר על המידה את השיחות של השותף; פלא מאוד, מנסה להכות על ידי יכולות נפשיות גבר; לטפח לצחקוק או להטריד את השאלות נאיבי הבחור.

שיחה מעניינת מתבגרת עם עניין כנה בסיפורים בת זוג. חשוב לא להפריע, להביע את המחשבות שלך בזהירות, לא רגשות אכצבים Interlocutor. השבח את ההצהרות הגיוניות של גבר, תשחק ילדה על היד .

ההומור הצלה

חוש הומור ללא שינוי התכונה כאשר מדברים עם חזק ללא שם:. הם גבוהים מעריכים לשון חדה לא רק במין אוראלי. הוּמוֹר עוזר להתמודד עם מבוכה ומבוכה. אפילו במהלך סצנות למיטה, הומור מסיר את המתח ומקדמת הרפיה שותף. לא נוח המצב קל לתקן עם בדיחה מוצלחת. אבל באותו זמן, הומור דורש זְהִירוּת. בדיחות שגויות, ביקורת ורכיבה יכולים להסתובב בצד האחורי של המדליה.

שם נבחר

צליל השם שלו הוא המילה האהובה ביותר עבור כולם איש. לפעמים לנהוג גבר משוגע במיטה, בלהט ו לעתים קרובות לוחשת את שמו. במהלך השיחה, משחק מקדים, סקס שווה להתקשר שותף לפי שם, החל מסקרה. מתברר, דאגה הן שותפים.

פשתן מפתה

תחתונים יפים יכול להיות משוגע עם גבר במיטה, ונשים שמח להשתמש בנשק מיני כאלה. למרבה המזל, ייצור של תחתונים מלא במגוון רחב של שילובים מעניינים.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך Esquiten היה רק ​​לאחר הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הוא סימן של המצב.

לרכוש Openwork "ארון" יכול נשים עם מגוון של דמויות שונות.

תחתונים מפתה, פרנק בראס וגרביים עדינים מובילים לשמחה של סקס חזק. במיוחד גרביים. נס מ דיון גורם עוררות חזקה ורצון לגברים. כן, ואישה בגרביים מרגיש יותר נשית וסקסית.

פעיל סקסי

חבר 'ה מעריץ נשים פעילות. OHHI, נאנח והשקפת מבוכה של זכותם של סבתות וגברות מהמאה האחרונה. גברים מודרניים נועזים מבנות יוזמות. אולי, אם כן, רוב החבר'ה הצעירים מנסים לגייס יחסים עם יותר מבוגרים ומנוסים גברת צעירה.

אישה פעילה מגישה את הפרי של פנטזיות סקסי זכר. להבה של תשוקה בעיני נערה, לפלרטט קשה ומעשים פעילים אחרים לפעול על גברים מרגשים. גם אם האישה היא לא מנהיג במיטה, במקרים נדירים זה שווה assupping ופיתו על ידי נבחר שלו. אחרת, הבחור יחליט כי לפניו אדישה אדישה ומשעמם.

סקס ספונטני

קרבה מינית על מיטה רומנטית נוחה - עזרה גדולה עבור הזוג הצעיר. במוקדם או במאוחר, סביבה כזו באה ותפסיק לגרום לתשוקה מינית.

ספונטניות - היועץ הטוב ביותר בענייני אהבה. להתמכר לאהבה ותשוקה, אתה לא צריך לגרור שותף לספה. עדיף לקיים יחסי מין שבהם הזוג כרגע. כורסה, מכונת כביסה, שולחן, חנות גן, פינה ספירה בפארק חשוך ישמש תפקיד גדול לבדידות. שותפים זיכרונות מצוינים מסופקים. שגרתית הורגת את כל הרומנטיקה והתשוקה. ספונטניות יהיה מופתע לטובה מתרשם על ידי גבר.

ליישם רעיונות מיניים

לנהוג במיטה שלך משוגע במיטה אולי עם פנטזיות מיניות. אתה לא יכול רק לחלוק את פרנק מחשבות, אבל לא ביישנות ביישום שלהם. משחקי תפקידים הפשטה, סקס עם ידיים סרוגות - בדיוק על סצינות מיטה כאלה חלומות גבר ורוב הנשים. סטריפטיז - הפגנה נהדרת של שלך גוף ויכולות. לא בהכרח להחזיק מתנות כוריאוגרף שיק ריקוד להתפשט למוסיקה.

לנחש ולגלם רעיונות אינטימיים

לדבר על סקס עם בחור יעזור לייעד את הרצונות האינטימיים שלו. בדרך כלל שותפים לא תמיד לגמרי על נושא קפדני.

לישראל אין מקום קדמי כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים עצמיים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים את זה בתורו, אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

אדם לא יכול להתוודות על הנטייה של הבגדים, ובסוד לחלום, כך שהשותף והשותף השקט מאתגרים אותו באזיקים אל הסוללה, וניצלו את הוואג.

זה שווה לשים לב בדיחות שלו או ביטויים, אמר מזדמנים על נושא סקסי. אולי הרצון האמיתי של השותף אבוד בהם כדי ליישם את אחד הפנטזיות המיניות. עם זאת, אין צורך לעקוף את המקל ולהסכים שזה יהיה לא נעים. נניח: שלישיה, גנגבנג, גשם הזהב ועוד.

ילדה רעה

תשבצים מגעילים מפיו של הגברת הצעירה היפה, ... אבל לא במיטה. במהלך מין, ביטויים וולגריים ומלוכלכים גברים יותר מאשר מילות האהבה הריגוש. אתה יכול לשבח אדם, לתת מחמאות, מעריץ ומעודדים בעזרת מילים של מתל ו"עלבונות ". סקס עם זונה "וולגרית ומלוכלכת" יעלה את ההנאה של גבר על הגבול. חשוב לא לחדש ולא לעקוף את המקל כך שהעלבונות אין השפעה לאחור דירות דיסקרטיות במרכז

מציצה מדהימה

סקס אוראלי - צעד חשוב להביא אדם משוגע פנימה מיטה. אפילו לא תקווה הכותרת של "האישה הכי סקסית בעולם", אם הגברת היא בוז כדי למציצה ולפחד לקחת חבר ביד. אל הגוף המיני של האיש שלו יש צורך להתייחס עם חרדה עמוקה, יראת כבוד, הערצה ואהבה. שֶׁלוֹ צריך ברזל, לנשק, למצוץ, ללטף עם גניחה. בולעת זרע יראה גבר כמה מעריך אותו ולוקח שותף. יֶלֶד יהיה שמח.

ליטוף של הפין ונשיקות

נציגי מין חזקים רגישים מאוד לפין שלהם. חשוב להם לדעת שהוא "הגדול ביותר, הטוב ביותר, נותן תענוג גדול." ילדה. ההצעה של מין אוראלי לא רק צריך לקחת באופן חיובי, אלא גם להמשיך מן הפה שותפים. אף פעם לא בחור מוותר כזה בילוי נעים, אבל הרצון והיכולות של הנערה יהיה גבוה. קנה מידע מהאינטרנט: וידאו, מאמרים בנושא מציצה.

מישהו אוהב יותר עניינים עדינים, מישהו מרירות זהירה של הקנה של חבר. במהלך מציצה, חשוב לשים לב לתגובה של השותף, להקשיב לעצתו ואת גניחות. סקס אוראלי מוצלח הוא קרקע לבניית יחסי מין יציבים. אדם אסיר תודה רוצה לענות על אותו, ואיכשהו להפתיע את המאהבת של cunniling הסחרחורת.

פרנק דוחות

במרחק של השותף, מסרים ארוטיים מסייעים לשמור על קשר קיים ואטרקציה בין אנשים. הצעות אינטימיות, מחמאות ותצלומים מעולים נשמרים בנימה של גברים ועניין מחומם בפגישה הבאה.

פעילות הנשים חשובה להבחין בין מעצבן ומטריד. לא לזרוק בחור עם שאלות רבות, tirades או הסרת מוח. שילוב חכם של מילים חיבה, ביטויים חמים והסרה לטווח קצר יעשו אישה רצויה יותר בעיני אדם.

אזורי גברים ארוגניים

כדי לנהוג גבר משוגע במיטה, אתה צריך לבחון אותו גוף לאזורים ארוגניים. לא רק נשים רגישות לגלות של האזור חזה. רוב החבר 'ה מעריץ כאשר trepleut, לנשק ולנשוך את הפטמות שלהם. התנהגות של גברים יגיד לי מה ואיך הוא אוהב. חשוב לשים לב כל הדברים הקטנים. בערב אחד, אדם רוצה לשלוט על "שותף צייתן", ב השני ירצה להרגיש את הדומיננטיות שלה על עצמו. צריך להסכים עם הכל, וליהנות אינטימיות ותחושות משלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

להעדפות מיניות יש את כל החבר'ה שונים, ולנהוג גבר במיטה משוגע, אין צורך לעשות שום דבר על טבעי. ומה מחכה בחורים מנערות ביחסים? הנקודה העיקרית היא חופש. האיש חשוב ביותר שיש מקום אישי, הזדמנות להיות לבד מעת לעת להיפגש עם חברים. גורם נוסף - תמיכה. הבחור הוא מסוגל להפוך את ההרים, אם הגב שלו יעמוד בחורה שמאמין בהצלחתו. ובכן, השלישי, והכי חשוב - ביטחון. לא להוות בחור עם קנאה, לנסות לשלוט בו, כל הזמן לשמור הכל "בחוט". הוא חייב להיות קרוב לחברה שלו.

Просмотров: 144 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar