23:21
הצעות לתוכן: מדוע חסות יכולה לאבד לך עניין?

התוכן הוא אורח חיים. אתה צריך למצוא את התפקיד שלך מתחילתו ועד סופו. כמה בנות מאמינים בטעות כי זה מספיק כדי לשלוט באמנות של הפיתוי ולכבוש את המיקום של נותן החסות, ואז הכל ילך כמו שמן. למרות שהם הציעו יחסים מבוססי החומר, זה לא אומר שהם יימשכו עד סוף החיים שלך. גברים במהירות לאבד עניין נציגים חלשים. במיוחד אם הם מאפשרים שגיאות רבות.

התוכן צריך תמיד להיות עד לגובה ולא להירגע גם כאשר אדם כנראה על וו. שקול, בשל נציגי ז'אנר חזק הם בדרך כלל לאבד עניין אצל נשים.

התוכן הפסיק להסתכל

זוהי הסיבה המטופשת ביותר שאפשר לכווץ יחסים. התוכן אינם זרים לשגיאה נקבה טיפוסית זו. ברגע שהנערה מתחתנת, חדלה לפקח, כי אין עוד משמעות להקסים את נציגי הרצפה החזקה - המטרה מושגת. גם לבוא ואת התוכן. ברגע הנערה מוצאת חסות, להירגע:

  • מפסיק להתלבש מינית;
  • הזנחה את הטריק;
  • אינו משלם תשומת לב נאותה לספורט ומצב הדמות.
  • זוהי טעות גדולה מכמה סיבות. קודם כל, היחסים עם נותן החסות יכול להיות קצר מאוד, ואז תצטרך לחפש פטרון חדש. זה אומר כי "מצרך" צריך תמיד להיות. שנית, אם מצאת חסות, אז זו לא סיבה להבקיע לעצמך. להיפך, אתה צריך לעשות את זה עם קנאות כפולה, כך האיש שלך לא מסתכל מסביב ". התוכן חייב תמיד להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר. רק כך יכול לשרוד בתחרות גבוהה.

    התוכן חייב להביא את החסות רק רגשות חיוביים

    שום דבר אינו נוטף אדם כמו האישה מרוצה לנצח. התוכן חייב להבין שזה לא אשה. היחסים עם קדוש הפטרון בנוי על חומר, ולא על בסיס רגשי, ולכן זכויות פריקה, לארגן עמיד, לא פשוט יש זכות להזיז את חוסר שביעות רצונם.

    האישה הקדושה של הפטרון לא תשלם על שלילי ברציפות. אם אתה נעלב כי מאוחר, ואז להשאיר את זה איתך. יתר על כן, את אי שביעות רצון עם מתנות או איך לבזבז זמן במשותף עשוי להיות מוצג. אדם תת-מודע רוצה לעשות אישה מאושרת ואת המשימה של התוכן היא לשחק את החסות. זה ביחסים רגילים אתה יכול למצוא תמיד, אבל לא כאן. התוכן הוא מקצוע. זוהי עבודה במלוא קיבולת אשר הילדה מקבלת כסף, אז לפעמים אתה צריך לדבר ולעשות מה שאני לא רוצה לעשות.

    התוכן לא צריך להיות "יותר מדי" בדו"ח

    אי אפשר לאפשר את החסות לעבור איתך. אדם צריך תמיד להישאר "רעב מעט" במונחים של רגשות והופעות. זה לא צריך להיות מספיק. רק במקרה זה, המפגשים שלך יהיה רצוי יותר, ואת נותן החסות לא לאבד עניין אותך במהירות.

    להגיע לזה מאוד קל. זה הכרחי, כמו Suene, לא "לטפס לתוך בקבוק". זה שווה רק ליוזמה שלה, אתה לא צריך לבקש פגישה כל לילה. לפעמים (אם חסות היא נורמלית לערך זה) אתה יכול אפילו לאבד כמה תאריכים. כאשר אתה לא רואה, אין צורך להפריע SMS ושיחות טלפון. אתה צריך לתת לאדם הזדמנות להירגע ממך להשתעמם.

    התוכן חייב לשכוח ביטוי כזה כמו "אני עצמי"

    סיבה נוספת אשר גברים במהירות לאבד עניין בנשים - עצמאות מופרזת. כי נציג המין החזק הוא ליד המיוחד, אשר, ועל עצמה פונה לחלוטין הכל ולא צריך את זה. מרגיש הכרחי - זה מה גברים, כולל נותני חסות, מחכים לכל מערכת יחסים. אלה באמת יפה להיות שימושי עבור מישהו, כדי לספק את כל הדרך ולראות מראה טעים בהכרת תודה על עבודות.

    חזק ועצמאי: אלה רחוקים מן האיכות כי התוכן צריך להיות. להיפך, עליך להיות חלש, שברירי ונשי. אדם לעולם לא לאבד עניין באדם שאתה צריך להגן ולעזור לה. בזמן שהוא צריך אותו, הוא יהיה קרוב (עם צירוף מקרים של גורמים אחרים, כמובן). נערות ליווי בקריות

    עכשיו אתה יודע איך להתנהג כי חסות לא לאבד לך עניין. למעשה, אין שום דבר מסובך. אנחנו לא רק צריכים לשכוח שאי אפשר להירגע את הקלטנים. אחרי שנה, ב n. 5 שנים של יחסים.

    Просмотров: 133 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar