12:08
הפעלת תמונה מקצועית עבור ESCALES: עדינות וגוונים

הפגישה המקצועית לתיק הוא הדבר הראשון שעושה כל נערה, מחליטים לעבוד בתחום הפנאי. ללא תמונות esquiten, אפילו לא יוצר פרופיל עבודה ברשתות חברתיות, שלא לדבר על האתר האישי.

התיק הוא כלי הפרסום העיקרי שלך, זה רק הלקוח לגלוש הלקוח הראשון, בחירת ילדה עבור הבילוי הנפוץ. במאמר, הוא רואה את כל הניואנסים של מפגשי צילום מקצועיים עבור ההתעלמות.

בחר צלם

הדבר הראשון שאתה צריך להחליט הוא צלם. בשלב זה, עדיף לא לשמור בנקודה זו, שכן הוא דווקא מן המקצועיות של אדם זה כי התוצאה הסופית יהיה תלוי. כמובן, אתה יכול לשאול בחורה עם מראה לעשות כמה תמונות, אבל יהיה לך איכות במקרה זה.

אתה גם צריך לבחור אדם המתמחה במודלים הירי, אביב ארוטי ותצלומי סגנון עירום. אם הצלם הוא גורו בתפוצות החתונה או מסיר ילדים על פריקה מבית החולים לידה, אז זה לא אומר שזה יכול לצלם כפי שהוא צריך. זה כמו רופאים: כמה לטפל השיניים שלך, אחרים - מערכת העיכול, השלישי הוא מערכת עצבים ... ולאחר מכן לבחור מקצועי בתחום של ירי אופנה או אזורים סמוכים.

מיקום, איפור, תמונות ..

הכל תלוי בדמיון שלך, אבל עדיף לחשוב מיד על תמונות ומקומות שונים, כך התמונות היו המגוונות ביותר. על כמה תמונות, אתה יכול להופיע עם איפור בהיר, בשמלת ערב על רקע של פנים מפואר, ועל האחרים - בתמונה הטבעית ביותר, בשמלה אור ושדה מאחורי הגב מאחורי הגב שלך. עליך להציג את הלקוח שאתה יכול להיות שונה.

סיורים בליווי בארצות הברית כלי עבודה...

בגדים צריך גם לקחת מגוון. הוכיחו ללקוח ובשמלה, ובזרע קפדני, ובגוף בגד ים. לגברים יש דמיון גדול, אז אתה יכול מיד לדמיין איך להסתכל על החוף או ארוחת ערב בשמלה מפוארת ברצפה.

עבודה טובה על תנוחות להיראות אטרקטיבי ומפתה. בעזרת חיוביות מוסמכת ומיקום נכון של האור, הוא יתרון כדי למנוע את כל היתרונות של הדמות ולהסתיר חסרונות.

אילו תמונות נדרשות

על מנת שהתיק יש להשלים, את הסוגים הבאים של התמונות חייבים להיות נמצאים בו:

  • כמה דיוקנאות שעושים את זה טוב לשקול את המאפיינים של הפנים. זה לא תמונות חדשות מה הם עושים על הדרכון. אני רק צריך תמונות יפות מתוך טווח קרוב.
  • תמונות צמיחה מלאה בתנוחות שונות ובמשולו מכל הצדדים. זה עבור הלקוח לעשות מושג על הדמות שלך.
  • התמונות "הרגעות" ביותר ב פנים טבעי עם איפור טבעי או בלי זה כדי להפגין את המראה שלה בלי ליטוש. זה יכול להיות הפגישה תמונה בחדר השינה בבוקר, כאילו יש לך רק התעורר, ירי על ידי הבריכה או אפילו ביער / שדה בתמונה של "יופי רוסי".
  • תמונות מפוארות עם איפור מורכב ובגדים יפים כדי לייצר רושם על הלקוח. אתה יכול לבחור כל נושא, אפילו משהו בסגנון של פנטזיה או מיסטיקה.
  • תמונה של תוכן ארוטי קל. לא בהכרח לשחק עירום כמו מגזין פורנו. מספיק כדי להפוך את הפגישה צילום אלגנטי תחתונים שקופים או galaces. גברים זקוקים לתמונות אלה, שכן היא הגוף הנשי שחוקקת את העניין העיקרי בנציגי הז'אנר החלשה, ולכן ללא תצלומים מתובלים מכל חלק.
  • כל דבר אחר - לפי שיקול דעתך. זכור כי התפוצות יצטרכו לעשות לעתים קרובות לעדכן באופן קבוע את התיק, ולאחר מכן יש לך זמן לבקר את המטרה בדרכים שונות. אתה יכול להוכיח את התחביבים שלך או כשרונות בתמונה, כך הלקוח למד יותר. העיקר הוא שכל התמונות הן פרסום "טעים". הלקוח הפוטנציאלי צריך לבחון אותם ומיד לקחת את הטלפון כדי לחבר את המספר שלך ואת שם פגישה. דירות דיסקרטיות בחיפה

    כיצד לשמור על צילום צילום

    אם יש לך רק החלטת להיות ביטוי, ולכן עם כסף הדוק, זה כמה דרכים לשמור על הפגישה התמונה הראשונה:

  • עבור לעבודה בסוכנות. משרדים רבים עובדים עם צלמים אישיים, אז כל הבנות הופכים חינם אתר פרסום או נראה הנחה טובה מאוד.
  • מצא צלם על TFP. ישנם הרבה בנים ונערות עם מראות שעדיין עושים את הצעדים הראשונים בצילום אמנות. הם צריכים מודלים כדי למלא את הכישורים של הזרוע ואת הפסולת ואתה צריך ירי חינם. אז למה לא להצטרף? כתוצאה מכך, כולם נשארים בקוטב. כן, איכות החומר לא תהיה כמו מקצוען, אבל פתאום אתה בר מזל, ואתה תמצא צלם של מתחילים מוכשרים.
  • להיות מודל עבור ירי thematic. למעשה, כדי להתחיל לעבוד כמו טיול, אתה צריך לפחות כמה תמונות יפות ולאחר ההזמנות הראשונות אתה יכול כבר להזמין פוטואלי שלם עבור מקצועי. זה קורה לעתים קרובות כי הצלם רוצה ליצור סוג של פרויקט או רעיון אישי, ולכן הוא מחפש דגמים עבור זה בחינם. אם הנושא מתאים, אתה יכול לגרום ולהשתתף בתהליך היצירה, ולהחזיר יהיה לך תמונה טובה להתחיל.
  • אם אתה מכבד את כל ההמלצות המוצעות, יהיה לך תמונות "מכירות" מעולה שיעזור לך למשוך לקוחות חדשים רבים. לא לזלזל בחשיבות של צילום צילום, כמו לקוחות לשים לב לפני. על הפרופיל עם selfie מן השירותים והבית, אין אדם הגון אפילו לא להסתכל. אנשי עסקים ומיליונרים רוצים יש בנות מפוארות ולאחר מכן להוכיח לספק את המדינה הזאת.

    Просмотров: 108 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar