17:39
חשפנות

המילה "סטריפטיז" היא מילה מורכבת מהמילים "רצועה" ו"להקניט". החשפנות כרוך בהורדת הלבוש בהדרגה למוזיקה, בדרך כלל מתחילה במשהו בפלג הגוף העליון (כגון ז'קט), ואז מטה לבגדים התחתונים (כגון מכנסיים).

החשפנות נחשבת לרוב לצורת אמנות אירוטית. זה גם נתפס לפעמים כסוג של עירום ציבורי. אדם שמבצע חשפנות מכונה לעתים קרובות "חשפן".

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה באנגלית בשנת 1929, אם כי הנוהג כנראה ישן יותר.

חשפנות כרוכה בדרך כלל באישה שמסירת בגדים בהדרגה למוזיקה. הריקוד יכול להתבצע גם על ידי גבר או אישה, אך באופן מסורתי המבצעת היא נקבה. האמנות עשויה לכלול גם תנועות ומחוות חושניות שונות.

מילון המורשת האמריקאי לשפה האנגלית מגדיר חשפנות כ"אקט תיאטרלי שבו בדרן מסירה את בגדיה (בדרך כלל פריט אחד בכל פעם) למוזיקה כך שהיא נראית עירומה".

המילה 'סטריפטאז' היא נגזרת של הביטוי הצרפתי שמשמעותו "להפשיט". מקורו באנגלית אמריקאית במהלך שנות ה-30 והוקלט לראשונה ב-1941.

סטריפטיז כולל הסרה הדרגתית של בגדים למוזיקה, למטרות מיניות או בידוריות.

הבגדים מוסרים בדרך כלל כדי לחשוף יותר עור בכל שלב עד שבסופו של דבר כל הבגדים של המבצע מוסרים. הריקוד מבוצע בדרך כלל על ידי אישה והוא יכול להיעשות כאקט בפני עצמו או כחלק מהופעה, למשל על הבמה במועדון חשפנות.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה, באופן חלקי או מלא, בצורה מפתה וסוגסטית מינית.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה בשנת 1938. למרות שהמקור המדויק אינו ברור, מאמינים שהמילה שימשה לראשונה לתיאור מופע מגוון צרפתי שהוצג בתיאטרון Gaiety של לונדון בשנת 1894. הגרסה האמריקאית של הריקוד הצרפתי הוצגה מאוחר יותר על ידי לידיה תומפסון ולהקת הרקדניות שלה שהופיעו בתיאטרון ברוקלין בניו יורק בברודווי ב-1896.

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה המבצע מתחיל עם מספר פריטי לבוש ומסיר אותם אחד אחד. האקט מבוצע בדרך כלל לצלילי מוזיקה ועשוי להיעשות כאקט בפני עצמו, או כחלק מביצוע אחר.

המונח "סטריפטיז" הוכח לראשונה באנגלית בשנת 1929. מאמינים שזו מילה מורכבת אשר נוצרה מהמילים "רצועה" ו"להקניט". דירה דיסקרטית בחדרה

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה. זה יכול להיעשות כסוג של מחאה, למשל להתנגד לביקור של פקיד או פוליטיקאי.

המונח בא מהצרפתית "déshabiller" (להתפשט). המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה ב-1907.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה ו/או תוך כדי מעקב אחר סט של צעדים שנקבעו מראש, בדרך כלל תוך כדי לובש או מסיר צורה כלשהי של לבוש.

המונח נטבע לראשונה בשנת 1896 על ידי הסופר הבריטי גאי דה מופאסנט לאחר שחזה בהופעה של רקדנית אמריקאית בשם לואי פולר.

אמנות החשפנות קיימת כבר מאות שנים. הוא עבר שינויים והתאמות במהלך השנים, אבל הליבה שלו נשארה זהה. מטרת החשפנות היא לעורר ולעורר את הקהל בחשיפה איטית וחושנית של הגוף.

חשפנות מבוצעת בדרך כלל על ידי אישה שלעתים קרובות לבושה במעט, לפעמים לובשת רק פריט לבוש כמו הלבשה תחתונה או תחתונים או בפעם אחרת שהיא עשויה להיות עירומה לגמרי. לאחר מכן היא רוקדת מול קבוצת אנשים תוך שהיא מסירה את בגדיה לצלילי מוזיקה ומבצעת תנועות מפתות שונות.

Просмотров: 58 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar