21:21
ידידות של סקס לפי מין בכל גיל

ידידות של סקס של מין יש את ההזדמנות הגבוהה ביותר, אם לשני הצדדים אין את הרגשות העמוקים ביותר זה לזה. ידידותי אמיתי מקרים עם המין השני, בסופו של דבר, שווה אפס ב 90% מהמקרים, אם אהבה היא לפחות 1 של 1, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר, זוג ידידותי. תארו לעצמכם עובדה אחת שגברים וגברות, עד כמה מאיתנו כל הזמן לומר אחרת עיין ידידות. בנות יותר דורשים תשומת לב וטיפול. גברים מעריכים את המוח הוּמוֹר. תוצאה זו הראתה סקר באמצע 9,000 איש.

התוכן של המאמר

1 מקרים של קרבה אינטימית 2 מחקרים של פסיכולוגים

מחקר פסיכולוגים אמריקנים הוכיחו כי חברויות עם ההפך ארבעה בסופו של דבר פשוט להיכנס לקרבה. לעתים קרובות זה קורה מסיבות inxication. ידידות אריקה נמשך. במצבים נדירים, הדברים קטעים. כמעט כל האנשים מעדיפים סקס ידידותי. הוא לא אומר שום דבר, באופן כללי, מחייב, לא, לשים את זה קצת, מבקש שעון עגול נוכחות ליד יחד.

ענייני קרבה אינטימית

מה יהיו עניינים נוספים בין גבר, כמו הגברת, הגברת של המין, תלוי רק מעצמם. ואולי אפילו לא צריך להגיד שיש זוגות ידידותיים שאינם בטעם חבר של המראה. אנשים מעטים יודעים כי אינטרסים משותפים, עבודה, תחביבים. 1st קרבה אינטימית ביניהם סוף סוף קובעת מראש במקרים בעתיד. מישהו הוא מישהו לגמרי מתקרבת למיטה, "חברים" ממשיכים לקיים יחסי מין. מִישֶׁהוּ מעדיף לא לזכור מה קרה, ורק להאריך דברים ידידותיים כמו לפני.

קליפורניה פסיכולוגים לבסוף ערכו מחקר באמצע 800 זוגות ידידותיים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, של גילאים שונים קטגוריות. בדיקה סוף סוף כללה 5 מודולים שבהם היה צורך לספר על תחילת הידידות לפני המין הראשון ונוכחות של ההתלהבות הקרובה מתנגד למחצה. המשימה של הנושא כללה בהעברת רגשות ורגשות, אשר הם נבדקו לפני הקרבה אינטימית אינטימית.

עמידות רוסית וחוסר מידע הולידו מבט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, ברירת המחדל, הוא מה שאתה צריך להשתיק. אבל כאן לעתים נדירות, שיש לו מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

במהלך הבדיקה רוב הגברות של הגילאים השונים היו חסרי סבלנות והפסיק להשתתף מחקר. גברים רוב ההצלה, הם היו עם סוֹף.

ב המודול הקיצוני יש להתמקד גדול להכות על יחסים ידידותיים. תוֹצָאָה הראה כי קשר אינטימי אקראי של הידידות של ידידות מן הצעיר נשכח לא עוד, באופן כללי, חזר על עצמו. עבור אלה זוגות ידידותיים שנפגשו בוגרת גיל, ידידות גדלה לענייני רומנטיקה. נערות ליווי במרכז

סקסי תקשורת בצמד ידידותי יהיה סוף סוף לטווח קצר לטווח ארוך. אנשים ש הם נהנו הנאה ואת הרגשות החדשים ביותר במהלך הקרבה, בקרוב לאבד התלהבות סקס. עם כל זה, התלהבות בשיחה נשארת.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, מה הולך להסתכל על החגיגה, לקחת יד עם בחורה יפה. זה להרוויח זה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

זה נקרא לטווח קצר עָנָיו. שמות ארוכים נקראים האיש והגברת הגיעו חֲתוּנָה. פסיכולוגים דרום אמריקאים חשפו את ההזדמנות הגבוהה ביותר, בסופו של דבר, בבגידה מסיבות חבר 'ה להימנע נישואין. החיפוש שלהם אחר החיפוש, כחבר החדש ביותר של הגברות פול הופך ערך החיים. עם כל זה, בגידה מן הנשים מדי אפשרי, אבל המספר שלהם הוא אפילו פחות.

תוצאות בדיקה הראתה כי כ 40% של החבר 'ה לראות את הגברת סקסי יותר אובייקט מאשר חבר. 15% מהנבדקים משוכנעים כי הידידות, כפי שהיינו מדברים, חזקים עם אנשים מ משפחות מלאות. אם מישהו מחברים לבד, האפשרות של אינטימיות סקסית גדל.

סיסמה נבדק כדי לזהות הפסקת יחסים מלאה. יוצ'ני הגיע למסקנה שאנשים שלחמו בראשה והעמדו פנים שהם חברים למעשה היה לו מטרה אחת - סקס. לאחר קרבה אינטימית אינטימית, כמה חושבים, חברים דמיוניים נעלם מראייה.

פסיכולוגים

מדענים זמן רב ניסה להבין אם יש ידידות בין גבר לגברת. מחקר התחיל עם תקופת נוער כאשר בנים ובנות בלבד צורה. בגיל זה הם מתארים את הפנים. אם אתמול הם יכולים ללכת תהנה עם המין השני, עכשיו הם מתייחסים לזה ברצינות.

מֶדִיוּם בדיקות ותצפיות חיוניות הראו כי אנשים שאינם מתקשר לקרבה אינטימית, סקס סקסי הופך לחברים קרובים. 80% האוכלוסייה מעדיפה לשמור ידידות, לא נזכר על המיטה. 88 ידידות זוגות הודה כי שלילי שייך לדחף שלהם. יותר מחצי נשים שנסקרו היו. גברים פשוט לסחוט בגברות אחרות שלהם אדם חמוד עם מי אתה יכול ליהנות.

לפי סקר, כמעט כל הנשים מאמינים בידידות עם המין השני והפני חברים עבור בחורים. שים לב כי עם כל זה, נציגי הרצפה היפה לא מכחיש, כי נוכחות של כמה באים לידי ביטוי, החברה החדשה ביותר גורמת לקנאה שלהם. חצי גברים של האוכלוסייה רגוע יחסית לחבר.

מֶדִיוּם מחקרים נערכו רק עם זוגות ידידותיים שאינם מנוסים לבסוף אהבה רומנטית זה לזה. בדיקה היתה אמורה להתבצע כדי להבין, האם יש סקס פריוזלי גברים וגבורות.

Просмотров: 128 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar