21:21
כיצד לבחור מצלמה לשידורי מצלמות אינטרנט

איכות תמונה במהלך שידור - הפריט העיקרי שבו מודל המצלמת Furrore תלוי. עם תמונה מטושטשת ומטושטשת, תתאם יהיה קשה לשקול את פני הנערה, את צורתו ובכלל, לבסוף להבין מה קורה במסגרת. אני באמת רוצה להדגיש מה התמונה לא להאט, זה מקלקל את הזיכרון של המופע. בגלל המצלמה, הרווחים של הנערה תלוי באמת, תצטרך להשקיע על הציוד הטוב ביותר. אבל, זה לגמרי, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הוצאות מוצדקות. אם האנתרים, בסופו של דבר, יהיה באיכות טובה, אז ההחזר על הציוד לא ייקח, כפי שכולם אומרים, הרבה זמן.

כדי לשלוח תשומת לב בעת בחירת מצלמה עבור מצלמת אינטרנט

הפרמטר החשוב ביותר הוא מספר מסגרות לשנייה. אתה חייב פשוט לבחור מצלמות עם אינדיקטור יותר מ 25 FPS. אם הדמות נמוכה יותר, אז התמונה עשויה, בסופו של דבר, להאט, וזה מפחיד אז לדבר חברים מעצבנים.

הפרמטר העיקרי הבא הוא אישור. מצלמות עם רזולוציה של 480 או 720 p - זו לא האופציה האידיאלית ביותר. התמונה, בסופו של דבר, יהיה מטושטש "פיקסל". ואכן, גברים לא יוכלו לראות אפילו את התכונות של הפנים של הנערה, שלא לדבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, פרטים מיוחדים. זה לא סוד עבור דמות קטנה - זוהי רזולוציה של 1080p. אם יש הזדמנות, עדיף, בסופו של דבר, להשקיע על אביזר עם רזולוציה של 2K HD או 4K Ultra HD.

היבט עיקרי נוסף - השיטה לחיבור המצלמה למחשב. ואכן, עדיף אם יהיה כבל USB, אבל האפשרות מאוזנת ביותר היא התאמה באמצעות Wi-Fi או Bluetooth. ואז מצלמת האינטרנט יכול להיות בסופו של דבר, כדי לארגן כאילו לפחות חלק מהחדר ולהמריא שידורים מזוויות שונות. זה נהדר, אם המצלמות, כפי שהיה, יהיה קשר מיוחד, אשר, בסופו של דבר, יאפשר לו לשים אותו על חצובה.

של איך כולם אומרים, את הפונקציות הנוספות גם שווה הדגשת פוקוס פוקוס - כך התמונה תהיה מדויקת יותר. במכשיר בגודל בינוני באופן מסורתי יש כל הזמן תכונה זו, ולכן זה שווה לא לשמור ולצאת כך לדבר כדי לרכוש אפשרות יקר יותר. בפרט, אם המודל הוא רק תכנון מאסטר סוף סוף לעשות מצלמת אינטרנט. ישנם מכשירים עם מיקרופון משולב. זה, לשים את זה בעדינות, יאפשר לך לשמור על רכישת ציוד נוסף. אבל, את איכות הצליל יכול להיות איך אנחנו כל הזמן מדברים, לא משביע רצון ועדיין צריך סוף סוף לקבל מיקרופון נפרד. כולם יודעים כי בפרט, אם המודל מתכנן לירות בעצמך מרחוק.

האם זה אפשרי לירות שעונים מצלמת מתוך מחשב נייד?

ברמה תיאורטית זה יכול להיות. אבל איכות הווידאו תהיה בינונית. אפשרות זו מתאימה למודלים טירונים שרוצים בסופו של דבר, לחוות את נקודות החוזק שלהם במצלמת האינטרנט אינם מוכנים להוציא כסף על רכישת הציוד. אבל, כמו בסופו של דבר, בפועל מציין, עדיף מיד להתחיל לעבוד בקריטריונים רגילים. על, כפי שכולם יודעים, הנקבוביות הראשונות הם מאוד למשוך ביסודו של תשומת הלב של הקהל, ואת התמונה המטושטשת של שידורים לא יהיה בדיוק לגרום להתלהבות בין חברים.

מה מצלמות סוף סוף יכול לרכוש מודל אינטרנט

הנה מדגם קטן של לא מכשירים רעים של ענף המחירים באמצע. לבסוף הם משלמים תכונות מספיקות, כמו אנשים משמשים להביע, שידורים פרופסור, עם כל זה אין שום כספים ענקיים. נערות ליווי בתל אביב

  • Logitech C920 HD Pro. מצלמה זו אין רזולוציה גרועה של 1920 ב 1080 פיקסלים. עם כל זה, המכשיר יש מיקרופון משולב אוטומטיoCus. זוהי אפשרות חסכונית למדי שיאפשר לך להסיר שידורים באיכות גבוהה.
  • Logitech BCC950. החלטה כמו אביזר קודם - 1920 לכל 1080 פיקסלים. מיקרופון משולב כפי שהוא יהיה. אתה יכול לשלוט על המצלמה במרחק באמצעות קונסולת מיוחדת. זה לא סוד לכל מי שהוא נוח מאוד עבור דגמי אינטרנט. לעמוד נוח, ולכן, זה יהיה רשאי לאתר את המכשיר על השולחן או עוד משטח שטוח.
  • אינטרנט בריו. קומר טוב עם החלטה של ​​3840 ב 2160 rekkels. אבל את העובדה כי ניתן להסיר וידאו מ 60 fps כמו 4k. חברים סוף סוף להיות מופתע על ידי רבייה צבע מקסים ורישומים מציאותיים.
  • בעת בחירת מצלמה, כדאי לשלם את תשומת הלב שלך למשוב הלקוח, אתה יכול גם לומר זאת כדי להתייעץ עם יועץ בחנות. הדבר העיקרי שהמכשיר מתאים למאפיינים הבסיסיים, אז השידורים יהיו כפי שנהגנו לדבר באיכות גבוהה.

    Просмотров: 1060 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar