21:21
מה לגנוח במהלך סקס?

קשה להיות, לדמיין פורנו, באיזו נערות לא היו צועקות מהנאה שיש שתן. אבל איך כל זה חל על החיים האמיתיים ומין אמיתי? אולי בנות לעשות את זה רק על שום דבר כדי להכות את האגו של החבר 'ה שלהם?

התוכן של המאמר

1 קולנוע ומורטי 2 טריקים גבירותיי ודממה גברית 3 גברים וגברות

קולנוע וקופים

מה צריך להיות אורגזמה של נשים? כאשר אנו מסתכלים על סדרת הטלוויזיה כמו "סקס בעיר הגדולה", הסרטים כמו "כאשר הארי פגש סאלי" או פורנו ישן טוב שאנחנו רואים?

ואנחנו רואים את העובדה כי בזמן השיא הגברות להתחיל, בכלל, לגנוח. לפעמים אפילו לצעוק. כל כך בקול רם, שהציפורים על גגות הבתים הסמוכים בפחד עופים. "זו תשוקה! זה ביטוי!"הקהל חושב.

איך זה בחיים? שירותי ליווי

מומחים להגדיר את אותה שאלה. בשנת 2011, Gale Borery ממכון מרכז Lancashir ו קולין Handrey מכון לידס פרסמו את המחקר בנושא זה. התוצאות כבר מזמן את העובדה כי 71 הגברת הטרוסקסואלית בגיל 18 עד 48 השתתפה בסקר.

חוקרים מצאו כי כמעט כל הנשים הם באמת גונחים במהלך יחסי מין, אבל לא בהכרח בזמן אורגזמה. כ -66% מהנשאלים הודו כי הם גונחים בתהליך כדי להפחית את האורגזמה של השותף שלו. ו 87% לעשות את זה איך אנשים רגילים להביע, לשים את זה בעדינות, להגדיל אותו הערכה עצמית.

"ברוב המקרים, נשים גונחות לפני ובמהלך אורגזמה זכר. ואכן, עם כל זה הם עצמם הגיעו לשיא בשאר הרגעים - במהלך משחק מקדים, למשל. כמעט כל הנשים דיווחו כי מעת לעת הם "רועשים" כדי לפזר שעמום, טובע עייפות, כאב או אי נוחות, "סיכמו החוקרים.

אז עדיין יש לנו בסוף? הם גניחות של נשים במהלך יחסי מין, כפי שאובצאים רבים, רעיון תיאטרלי של הבחור שיחק על ידי? בסופו של דבר, לקחת אותי לפחות עם שיחה כל הזמן, את גניחות נוספות של Meg Ryan בסרט הנ"ל - סצנה זו הוכיחה לנו כי החבר 'ה רק טיפש, כפי שהיינו לדבר, אורגזמה מזויפת.

קריסטן מארק - חוקר מין וסקאפיליה ממכון אינדיאנה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא אומר את הדברים הבאים: "בתחום זה, לא כל כך הרבה מחקר. אבל התקשורת מעוררת אותנו כי גניחות קשורות הבלתי נמנעים לאורגזמה ובהנאות סקסיות. אז, כמו בראשות, גניחות מוגזמות - זה עשוי להיות מספיק אסטרטגיה של נשים חכם. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הגברים משמשים כדי להשוות את גניחות עם אורגזמה ".

אז אחרי הכל, אז? הנצחה עם בלתי נמנע ופשוט להתחיל הכרחי לחקות אורגזמות? גם אם אתה לא מרגיש כמו תענוג כזה? באופן טבעי לא!

"הדמיה אורגזמה, תוכלו לסמן את השותף שלך, שהוא עושה הכל נכון, אם כי במהותו זה לא. השתמש Moans רק כשיטה כדי להראות כי אתה נרגש בשבילך באמת מצוין. אין צורך בעזרתם, זה הפך, להסתיר את העובדה שאתה לא מרגיש מתהליך של כל הנאה, "מורה סקס פטי בריסביין ממליץ.

אגב, גם בעולם החי, יש דבר כמו גניחות במהלך יחסי מין. מחקרים מראים כי נקבות של גרנינה מוגשות על ידי אותות זכר באמצעות Vocalization. זה הרגיל לומר כי גניחות שלהם, בדרך כלל להיות הקשה ביותר כאשר תקופת הביוץ מגיע. כולם יודעים את זה טוב, וכאשר נקבה של בובול זיווג עם הזכר של הדירוג הגבוה ביותר, תצורות קטנות גם להתרחש "רפרטואר".

אבל נקבה מקאק מפרסמת קליקים במהלך יחסי מין כדי לגרום לאורגזמה מזכרים משלהם. להבין, בנות, מודע!

טריקים וגברים

Moans במהלך מין יכול להיות מלאי טוב המסייע לגברת כדי לקבל את העובדה שהיא בסוף רוצה במיטה. כמעט כל הנשים ארוכות זמן רב שהורחו את השבב הזה וצורכים vocalization מין למטרות אסטרטגיות.

"נשים מאומנות רק לקחת אחריות על הצרכים המיניים שלהם ואת הרצונות. אבל אנחנו צריכים לשים את זה בעדינות, לעשות צעד נוסף קדימה מותר לעצמך סוף סוף לשמש מורים עבור החבר 'ה שלנו. השתמש גניחות על איך רובנו רגילים לשלוח להם לשלוח אותם. שים לב כי מופע אשר מעשים נעים לך.

ליישם חלומות ילידים בישראל יסודי, במקרה שאתה מודל יפה מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3200 יורו.

שים לב כי אז אתה יכול לעצור אותם, לעשות את זה להתקדם, בכיוון מתאים לך, אבל עם כל זה אתה לא נשמע כמו שוטר שעצר את המכונית של העבריין, "מסביר בריסביין.

אז, טוב, הכל ברור לגברים. וגברות? אני גם נחמד לרעש כל כך הרבה במהלך סקס?

"כשזה מגיע לגניחות, מתברר כי לא רק גברים מקבלים את היתרונות של אותם. כמה נשים ועצמם נרגשות גם מן הנגנים שלהם, אשר מסייע להם, זה הפך תענוג, "אומר קריסטן מארק.

בריסביין מסכים עם עובד: "אני חושב שיש הרבה נשים שעוזרות להשיג אורגזמה. אמנם, באופן טבעי, לגברות יש שלבים מסוימים - בעיצומו של תהליך הגברת, זה יכול להיות גם בקול רם, אבל על גישות לאורגזמה, זה התחיל להיות לשקוע ".

אז הבנות פשוט לעשות לך נוח בשבילך. באשר לחבר'ה ... בשבילך גם באזור הזה, יש משהו ללמוד!

"נשים מבינות שהגניחות הם גברים מרגשים. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אבל לא נשכח כי סקס הוא יולי עם תנועה דו צדדית. פורנו צריך גם לעשות מאמצים נוספים בעניין זה. וזה לא על העמדת פנים להיות מעמיד פנים ו stoning - הם די לא ביישן להביע רגשות ולנסות לסנכרן עם שותף, "אומר מאמן סקס לוגן Levkoff.

מתוקן, ילד? גם בנות, באופן כללי, לצוד לקבל ראיות לכך שגם לך היא מצוינת. לפרסם את השטולי לפחות כמה צלילים בתהליך, כך שהיה ברור כי אתה לא בסגר למטה. ואז הכל יהיה בסדר!

גברים וגברות

"כל החברות שלי מתפללות כי במהלך יחסי מין הם אינם מפרסמים כל צלילים. תגיד, גניחה - זה מדהים. אבל אני מאוד קל לעשות - אני פשוט לא יכול להתאפק, גם אם אני מנסה. זה הכרחי לי ללמוד להיות שקט במיטה או רק צנוע?"שאלה כזאת שנשאלה על ידי juses reddit אישה עם כינוי over_discipline_2260.

הנה מה שעונה היא, באופן כללי, קיבל:

"אם אישה לא תנוחה לפחות קצת, אני אתחיל לחשוב שאני עושה משהו לא בסדר. ואולי אפילו לא צריך לומר כי זה יהיה ברצינות להתחיל להשתנות במיומנויות שלך ... סטוני, אורי, לצעוק את שמי, הכיר אותי עם אהוב או אבא - כל דבר, אם זה היה בכנות והראה כי אתה מקבל הנאה "- Aethernal3. "אני אישה. יש לציין שיש לי מאהב שבמרגע אחד אמר שאני, כפי שרובנו התרגלו לומר, הרבה נח במהלך יחסי מין. זה לגמרי דחה את הרצון שלי ללכת איתו לישון. אני לא יכולה לעשות שום דבר עם גניחות שלי. הו, הוא היה הבחור היחיד שכאשר אמר לי שאני לא אוהב את זה בתוכי. ואכן, טוב, הוא לא מקבל שום דבר יותר ממני, "SavageFleurdelis23. "בַּטלָן! אם הצעיר אומר כזה ... הוא קמפיין. או שכן יש כרגע, לשים את זה בעדינות, מתייחסים לאנשים האלה שאינם יכולים, בסופו של דבר, להתמודד עם הבנות "- JLU420. "הנגנים נרגשים מאוד והם נעים למדי. אני באמת לא יכול להבין איך זה אולי לא אוהב, "- International_cod_32. "טוב, זה סוף סוף לשאול אם כולם מעכים כגון רוטב סלסה. כל האנשים שונים. באופן אישי, אני אוהב את גניחות, אבל כאשר הם כנים, "- Foldyhole. "אני אישה אוהבת כאשר גברים גונחים. זה נותן להבין שהם אוהבים את מה שקורה. "- תקווה 712. "אה, עם, כפי שכולם יודעים, אני יותר טוב לא להתחיל לדבר בנושא של גברים גונחים. זה כה מגניב!»- Lunar_Looks. "אבנים לא מוזר ... זה טבעי. אבל שקט הוא לא נוח ולא טבעי. כי כאשר אנשים רגועים באמת נהנה מין, הם יראו - וגברים, וגברות. ובכן, גברים סוף סוף לגדול מהר יותר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג ויאוסף חברה מצוינת.

או שהם פשוט לא משוכנעים לעצמם. מאוד, לשים את זה קצת, מרגש כאשר אתה שומע כי השותף שלך נהיה הנאה. באופן טבעי, אני לא מדבר על איך אנחנו כל הזמן מדברים, גניחות מאודים כמו פורנו. כולם יודעים שהם מוטרדים ... "- Ozzzy83.

Просмотров: 585 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar