10:19
Posses הטוב ביותר למין: הפופולרי ביותר, יוצא דופן ולא בטוח

כדי לשמור על קשר עם אופנה, כמו שאומרים: "להיות במגמה", אתה צריך לקבל מידע בוער. אם אתה לא רוצה לשקר בתנוחה מיסיונרית ולמצוא, אז אתה צריך להתחיל לשנות את החיים שלך Sextel ממש כרגע.

התוכן של המאמר

1 תנוחות פופולריות ביותר למין 2 תנוחות יוצאת דופן ביותר למין 3 תנוחות לא בטוחים ביותר למין 4 מה תנוחות פופולריות במדינות שונות 5 עובדות על סקס מאומות שונות 6 פציעות חריגות במהלך יחסי מין

מדענים אישרו כי סקס הוא טוב מאוד לבריאות, אז למה לא לעשות את זה ככל האפשר, וחוץ מזה ניסויים בתנוחות שונות.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק אלה אינם הנקודות החיוביות היחידות בעבודה.

אחרי הכל, את התנוחות הטובות ביותר עבור סקס הם לא הכרחיים הם שאתה צריך - אז אנשים משתמשים.באיטליה, השותפים מתקבלים באיטליה, כשהאיש שוכב על גבו, ואישה בתנוחה של סוס מסתובב שומרת את רגליו ושוכבת את ראשו בין רגליו.המיקום הטוב ביותר במין עבור האוסטרלים הוא "טרקלין כיסא", שבו הוא מגיע עם רגליים ישרות ונסתמך על הידיים של גידול קטן, והאישה זזה בשלב זה, נשענת לאחור וזורקת את רגליו על כתפיו.בפורטוגל, אתה אוהב לקיים יחסי מין בתנוחה של גשר הנשים, הקוד של השותף מבטיח את גברתו מאחורי הרגליים שלי, לאט וחדר עמוק לתוך המאהב.

התנוחות הפופולריות ביותר עבור sexi

את הרגליים על כתפיו - בתנוחה כזאת, אתה יכול להביא הנאה הבטחת, שכן האיש יהיה לדלוף את כל אורך החבר שלו בנרתיק ועם כל זה מעורר באופן אינטנסיבי את הנקודה G, גם את השותף, של הקורס יקבל את ההנאה הגדולה ביותר. הרוכב להיפך - עכשיו האיש אינו מחזיק את המהירות תחת שליטה, והגברת נהיה יותר תענוג, כפי שהיא נע בהחלט. היא מביטה בעומק ובמהירות החדירה. גשר - מגושם מאוד, אך חודר תנוחה, אשר יבטיח הנאה לשני השותפים. היא מעלה את האגן והפצעים בחזרה, והוא מחזיק את רגליה ומרצה בפנים. אורגזמה בעמוק הזה, אבל קצר קצר יהיה מאוד לועיד מאשר רגיל. משחק קסם - היציבה, שבה שותפים לשכב בצד ולהסתכל אחד עם השני בעיני העיניים, עם כל זה הם מבוזרים על ידי כמות מונוטונית של כוחות.זה pode הוא ללא דופי, כמו שותפים להתעייף מיד. עדיף להשתמש בו מול האורגזמה. ספירלות - האפשרות המושלמת ביותר ללילה ארוך ולבב, אתה יכול לבצע אותו ושקר, ויושב.

את תנוחות יוצאת דופן ביותר עבור sex2

סגנון כלבלב שונה - כדי לשנות את תנוחת היומיום, הנערה היא קצת מעט כפוף את ברכיו, והאיש יוכל לדלוף על ברכיו, יושב גם עומד. יציבה זו יכולה להיות בשימוש מושלם עבור סקס אחורי. כך שהגברת שלטה, האדם צריך לשבת; ההסרה הגדולה ביותר - הקשר החזותי יהיה למעשה הקטן ביותר, שכן ראשו של השותף יהיה בצדדים שונים. יש צורך לעסוק בתנוחה כזו של מין ובזהירות, זה מושלם להתחממות. אתה יכול לעשות את זה כך שותף אחד שכב על השני; עומד - לא הרבה שאוהבים לקיים יחסי מין בתנוחות אנכיות, כי יש סיכון של לזרוק במהירות ולאבד אנרגיה. ומישהו, זה נראה מביך, אבל עבור אוהבי הבדיקות הוא מושלם. הנערה צריכה לקום על זרועותיו, והשותף שלה לוקח אותה מאחורי רגליו מאחור ודלוף עמוק ככל האפשר. ואתה יכול גם לחוות את הראש של הילדה להסתמך על הרצפה, כך האיכר מלא את החופה שלה, אבל יש צורך להיזהר כי זה מאוד דיילת; ליידי בועטת - בדומה לתנוחה הקודמת, רק הגברת עדיין מוטלת על הכתפיים על הרצפה, והשותף יתפוס אותו מלמעלה. אז מקאר, הוא לא צריך לבזבז הרבה כוח כדי לשמור על השותף שלו יהיה מסוגל לענג רגשות חזקים; על כיסא - החלת כיסא, אתה יכול לשנות את סגנון הכלבלב או את תנוחת הסוס, ואתה יכול גם להשתמש בשני כיסאות, מאקר כזה, המיטה ישתנה למשהו חדש וקשה. העיקר הוא שהכיסאות היו יציבים ולא פרוצים, אתה יכול לזוז בצורה חלקת בשותק שלך כמו בעריסה או על נדנדה. על הכדור - הכיסא מוחלף עם כדור התעמלות, אבל יש צורך לראות את השותף שלך לא טס משם. שני השותפים יקבלו רגשות ורגשות בלתי נשכחים; תנוחה יוצאת דופן במין שישים ותשעה - אתה יכול להילחם על ידי השותף שלי, מראה את כל הגמישות שלי בגשרים או קפלים, מאקר כזה, ענייני אוראלי, יביא אותו, ואת הנאה יוצאת דופן ומרהיבה.

ואם אתה מפקפק באפשרויות הפיזיות שלך ביחס לתנוחה אחת או אחרת, עדיף לא להתחיל. זה יהיה הגיוני להשתמש תנוחות אהובות עבור סקס המתאימים במיוחד בשבילך.

תנוחות לא בטוחות ביותר עבור sex3

Sexologists ניהלו מחקר ונתנו רשימה של התנועות הטראומטיות ביותר, שבו יש צורך לפעול במדויק ככל האפשר או לא להשתמש בהם בכלל. לחקור את הסיפורים הטראומטיים 40 ארבעה לא בריאים, שהיו במרפאה עם טיפש לאחר יחסי מין, חשף המומחים סטטיסטיקה עוקבת.

ההצגה הלא בטוח ביותר היא הרוכב, כמו השותף, במקרה של תנועה חדה של השותף, הוא מסוגל לקבל פגיעה חזקה של חבר על ידי הטוויסט שלו בכל.

במקום השני הוא סגנון Doggi, כאשר האיש מאחורי. בשל עודף מהירות או נוקשות, גברים מסוגלים לקבל פציעות חזקות של איברי המין.

המקום השלישי הוא תפוס על ידי יציבה מיסיונרית, שבו גברים לעתים קרובות לא לשים לב בזווית הכניסה לתוך הנרתיק, אשר לעתים קרובות תורם לפציעה או נזק חבר מוצק.

כמו כן, כתוצאה מעבודות מחקר אחרות, סכנה בריאותית עצומה מייצגת את התנוחה, איזו גברת שוכבת על לוח שביר, והאיש אינו יציב על רגליו. לעתים קרובות אנשים כאלה מתבררים להיות מרפאה עקב נפילה רעה של השותף ונזק חזק לחבר בשל שינוי חד של מיקום.

מה תנוחות פופולריות במדינות שונות 4

החברה הפופולרית ביותר בעולם תחת השם Durex ביצעה תשומת לב הגון למחקר, ולאחר מכן היא גילתה אילו תנוחות כמו גברים במדינות שונות של העולם. נערות ליווי בחיפה

תנוחה מיסיונרית נהנית מאוד באמריקה. האמריקאים רואים את זה חסרי תקווה וחדירה לחלוטין. יתר על כן, אתה יכול להסתכל לתוך העיניים של מותק וליצור את כל הרגשות שלה. גם במדינה הזאת מעריץ מסתור מסתובב, שכן שני השותפים מרגישים חדירה חזקה והאשה עצמה מסדירה את כל התהליך.

יציבה זו מגיעה לדירוג של הודעות נלהבות ביותר במין. מידע נוסף יכול לגלות מתוך המאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

הם מצאו את סבתה בבית נאגי וחוסר הכרה.הפנטזיה של האיש הזה היא אינסופית, הוא ניסה לספק את הרצון שלו יהיה אוננות עם מהדק, אשר ברגע פתאומי ביותר מפונק את סוגר על הזין שלו. הרופאים היו המומים מהחולה הזה.

התקשות סובייטיות ומחסור במידע זרוע דעה שגויה כי ליווי הוא משהו שערורייתי, כך, מה זה לא lish. אבל כאן אנשים מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אז מקאר, שניהם נותרו מרוצים למדי.

עוד תנוחה אהובה במדינה הזאת היא כאשר אישה זורק רגל אחת על כתפו של השותף שלו, והוא שומר את כל התהליך של הכניסה העמוקה ביותר בשליטה.

בבריטניה ובגרמניה, נהוג לעתער בסגנון דוגי, שכן אוכלוסיית המדינה הזאת מאמינה כי תנוחה זו היא הקלה ביותר ואינה מבקשת צרות מיוחדות. אבל רק מינוס, על ידי הערעור שלהם - אלה מוחקים ברכי מין. בגרמניה, יש עדיין בלהט להשתמש בתנוחה, שבו צעיר גמיש הופך לגשר, ואישה שברירית קופצת על הזין שלו עם מהירות כזו שהיא רוצה.

בברזיל, אוהב תנוחה שוכבת בצד, שבו האישה שוכבת, פונה אל האיש עם התחת, ומכופף את רגליו, והוא נכנס אליה בחבר הגב, מעלה את פלג הגוף העליון והתמקד במרפק. בחורים רופפים מאפשרים לחזה עם שותף.

בספרד, גם אהבה כלבלב, רק שוכב. הם רואים את ההצגה הטובה ביותר למין, כפי שהיא שוכבת בהרבה על הבטן העלאת האגן, והוא מחלחל אליה מאחור, מונח על ידיו. אז מקאר, מתברר להיות מושפע לחלוטין על ידי נקודה G.

תשנה הנאה ולהביא אותו לאחרים, בעלות מידע מרתק ולא מבושל.אלה תנוחות מצוינות עבור סקס נחשבים היעילים ביותר מבחינת היתרונות של אורגזמה סימולטנית בלתי נשכחת.תנוחות אלה מסוגלים לשנות את החיים הסקסיים משעמם ביותר, להתנגד זוג של רמה חדשה.תמיד לזכור כי סקס בתנוחות לא בטוח יכול להביא את הסוף הטוב ביותר, ולכן צריך להיות קשוב מאוד מסודר.

בארגנטינה כולם אוהבים את התנוחה של הסוס, כשהוא בא עם רגליים חוצות ונשענים על רגליו, ובינתיים הוא בא על ברכיו ומלחין את רגליו רגליו.

עובדות על סקס מאומות שונות 5

ביוון, סקס הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, שכן הם פשוט לא יודעים בלעדיו. זה זיהה כ 85% - מהסקרים.

באופן ספציפי, המדינה הזאת יש את המספר העצום ביותר של מעשי מין בשנה - 100 שישים 5 פעמים. יחסי המין הממוצעים שבוצעו על ידי היוונים נמשך כ -20 דקות. 70% מהאנשים מרוצים ממין עם חצאים.

תושבי רוסית גם מאמינים כי מין הוא מרכיב עקרוני מאוד בחיי היומיום, ולכן הם אומרים 80% מהחבר'ה שעברו את הסקר. במדינה שלנו, סקס עוסקת כ 100 40 פעמים בשנה, אז אנחנו לא מאוד lagging מאחורי היוונים. סקס בינוני אחד בפדרציה הרוסית ממשיך על שמונה עשרה דקות, ושותפים מרוצים חשבון עבור 42% מכלל המשיבים.

באשר לגרמנים, היא גם מטרה בסיסית מאוד להכרזה על הצורך הזה, הסטטיסטיקה מחושבת כמעט 60% מהאנשים הדבקים במצגת זו. במונחים של מספר מעשי המין שבוצעו, מדינה זו היא לאחר הפדרציה הרוסית, הגרמנים עוסקים בעוקית של כ -100 20 פעמים בשנה אחת.

ובלעדית בתאילנד ובארץ השמש העולה בשיעור זה, שבו ניתן להקצות זו לזו והניסוי בשיטות שונות, רק 38% מהתושבים ניתנים לאיזה מין חשוב באמת באופן עקרוני.

באנשים הראשיים של מדינות אלה יש סקס כ 50 פעמים בשנה, כפי שלא היה נשמע, הם נמצאים במקום האחרון בהיבט זה. רק 21% מהאוכלוסייה דנים ביחסי מין עם בן זוגם. מדינה זו יש 31% של אנשים פעילים מיניים, ואלה שהם למעשה תמיד אומללים איתם.

בניגריה, סקס נחשב הארוך ביותר, האורך הממוצע שלה הוא 20 5 דקות.

עבור הברזילאים, סקס חשוב, אבל לא כמו מאוד, כמו שמחה ומסוכה. יש להם סקס על 20 דקות קצת יותר מ -100 פעמים בשנה. 

אהבה לדון בפנטזיות הסקסיות שלהם וכל מה שקשור למין 80% של מקסיקנים, אשר הם נמצאים במיקום הסקר הראשון. שישים ושלושה אחוזים ממספריהם מזמרים שותפים משלהם.

רק 25% מהצרפתים מרוצים מחיי המין שלהם, אך 70% מהאוכלוסייה יש סקס בערך פעם בשבוע.

כ -85% מהנשאלים באוכלוסיית כדור הארץ זיהו כי הם משתמשים במין כדי לקבל עזרה בעצבנות תוצרת בית.

כמחצית מהגברות של כלל האוכלוסייה, לפחות פעם אחת בחיים, אורגזמה.

פציעות חריגות במהלך sex6

אנשים שנמצאים בזמן שניסו לשנות את החיים הכי סקסיים ביותר עם השיטות השונות ביותר, מעת לעת הם יכולים להתאמה מקל להישאר ללא שביעות רצון. 

רופאים של מצבים שונים של העולם אספו סיפורים ממספר בדיוני, בחלק מהם קשה להאמין.

האיש באיטליה רץ לקבל את העונג הגדול ביותר על ידי השיטה של חוויה - לשים macaronin ארוכה השופכה, אשר, באופן טבעי, הביאה לו פציעת חבר ענקית.

זוג באמריקה החליטו לצרף את ויברטור למראה חשמלי, זה נגמר גרוע מאוד, כמו החיפושים שלהם עבור מרגיע פנטזיה סקסית התגלגלו מבצע מיידן בן 27.

ההיסטוריה של פקיסטן בן ה -60 נדהמה מהעובדה שהוא דחף את הנורה לעצמו בחור האחורי, כנראה, האיש מצא הרפתקה במקום אחד והוא מצא אותם. למרבה המזל בשבילו, הסיפור הזה הסתיים בצורה מושלמת.

הגברים הראשונים החלו להתרחש במיגרנה חזקה לאחר כל שיעורים עם מין, בסופו של דבר, לאחר שביקרת את הרופא, התברר כי אחרי כל אחד מאורגזמה הוא מפתחת מיגרנה.

הגברת של מנצ'סטר ניסתה לקבל אורגזמה בשיטת החלופה של ויברטור רגיל על קונסולת Wii ידועה. בסופו של דבר, הוא אובחן עם הפרעה עוררת מלאה ללא שינוי, שבגלל זה היא לעולם לא תוכל למצוא שותף לעצמו, וזה היה הצליח לספק אותה.

זוג צעיר היה נרגש מאוד ורציתי לקיים יחסי מין בבית סבתא שלה, אבל בטעות ללושט סיכה הם השתמשו קרם ניטרוגליצרין, אשר מוריד את לחץ הדם.בארץ השמש העולה גם מעריץ את הרוכב, אבל התקן. תושבי ארץ השמש העולה מאמינים שזה הצוות הדחוס הזה, אבל מסוכן. האיש שוכב לגמרי על גבו ורק נהנה, ואשה עושה הכל כי היא מרגישה ואיך היא אוהבת. עם האיש הזה בנוחות משדיים או ללקק פטמות.

גאון נוסף ניסה להשיג צעצוע תקוע בחור האחורי באמצעות מלקחיים עוגה, בקרוב הצעיר קרא לרופאים שהיו צריכים לעזור לו לקבל צעצוע, ומלקחיים.

גברת אחת פנתה אל הרופא בגלל שיעול חזק בלתי צפוי, אחרי הרנטגן האחורי, התברר כי הריאות שלה היו תקועים קונדום. אחר כך נזכרה מלטפות בעלות אוראלי, שבה נבלעה אמצעי מניעה.

בתקריות המסתוריות של הרופא נלקח חתיכת בטון קפוא של חור ממוקד, אבל עד מהרה הודה כי רשרוש של תשוקה, הוא וצעיר שלו שפכו לשפוך אחד את השני במקומות אלה בטון מים עם תהליך מרגש לחלוטין.

זה נראה משעמם חיים סקסי, לנסות לא לפגוע בגוף שלך ואת הגוף של השותף שלך. האם יש לך יחסי מין, בחירת תנוחות נוחות למין, חבר של חבר אהבה, לתת לעצמך ולאהב את הנאה אמיתית שממנו הרגליים יילקחו ומבטאת עוויתות.

Просмотров: 116 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar