ריקודי בטן חוזרים לימי קדם, אז רקדו פרעונים מצריים עבור אלות הבריאה. מאז, רקדנים שילבו השפעות כה מגוונות כמו ריקודי בקשיש מחול מזרח תיכוני מודרני, ריקודי קתאק קלאסיים הודיים לריקודי איכרים קוזאקים. ריקודי בטן הם צורת ביטוי ייחודית משום שאינה משמשת רק כאמצעי בידור; אלא גם כדיסציפלינה אמנותית רבת עוצמה הכוללת תרגול וביצוע של תנועות ספציפיות המערבות את שרירי הליבה-קיבה.

ריקודי בטן למתחילים יכולים להתאמן על ידי מתחילים או אנשים שכבר יודעים כמה טכניקות של ריקודי בטן, מכיוון שהמדריך התאים שיעורים בספר הזה רק לאנשים עם רמות מיומנות שונות.

אם אתה רוצה לנסות סוג אחר של ריקוד ורוצה להיכנס להווה, אז ריקודי בטן עשויים להיות בשבילך. הצטרפו לסטודיו המצטיין והמכובד ביותר של ניו יורק למבוגרים, Silvermist Belly Dance, בקורס מזורז זה של ריקודי בטן למתחילים בן שבועיים בסתיו הקרוב.

ריקודי בטן: היכרות עם מבוגרים לצורת ריקוד ש ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: guypater6t | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

סעיף המבוא צריך לתאר את נושא הסעיף הנתון ולהציע גישה מעוררת הערכה

בסדר עכשיו בואו נדבר על איך לעשות את ריקוד מרגריטה. כמו כל ריקוד מקסיקני אותנטי, יש הרבה שחיקת ירכיים. לעזאזל, זה יכול אפילו להתחיל עם טחינת ירך שמסתיימת בלחיצת יד תלוי באיזו רמה אתה רוצה ללכת.

ראשית, אתה צריך אוכל מרגריטה שלך, או אם אתה הולך על רמות מקסימליות של עשן קקטוסים, נסה כמה טאקוס דה קרנה אסאדה או צ'ימיצ'נגות של פירות ים. המפתח הוא שילוב של טעמים עבור השומן והפחמימות שלך. אני ממליץ על Taquitos (בשר חזיר מגורר) וצ'ילי רנו מהבר ברובע Barrio Logan La Posta בסן דייגו. זה קצת קשה למצוא אבל ברגע שאתה עושה את זה הם משנים את החיים!! בכל מקרה, לאחר מכן רד על ברך מול בן הזוג שלך ודחף קדימה ואחורה בכל פעם שהוא עושה זאת. אולי תצטרך

זהו שיר וריקוד פופולרי לאפטר פארטי!

פשוט בצע את השלבים ... Читать дальше »

Просмотров: 99 | Добавил: guypater6t | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)